هزاران پیامک شاد عاشقانه ...عید نوروز خنده دار بامزه بی مزه شاد و غمگین برای شما و بر

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

هزاران پیامک

عید نوروز

خنده دار بامزه بی مزه

شاد و برای شما

و برای ارسال به دوستان

 

بهار دارد فرا می رسد

 بیا در این سال نو

 عزیز دلم:

به زبان چرب جانا بنواز

جان ما را

به سلام خشک خوش کن

دل ناتوان ما را

دوستت دارم در همه دم

عید نوروز96 مبارک

بی اجازت دفتر

 ۳۶۵ برگ جدیدتو دادم

 به خدا تا بهترین

 تقدیر رو برات

 نقاشی کند


سال نو پیشاپیش مبارک

—————————
یادت باشه:تعطیلات بزودی تموم میشه

 وبعدش سرکار رفتنه که انتظا

ر تورو میکشه.
بازم ۱سال کار و خستگی

 (ستاد کوفت کردن)

 تعطیلات نوروزی))
—————————
امروز ۲ نفر آدرس و شماره تلفنت

 رو ازم خواستن منم

بهشون دادم
یکیشون خوشبختی

و اون یکی سعادت
سال 97 میان

 سراغت !
—————————
عید واقعی از آن کسی

 است که آخر سالش

 را جشن بگیرد نه اول سال را
نوروز97 بر شما مبارک . . .
—————————
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲

 هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶

۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰

۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰

۰ثانیه دوستی


 

 

 

تا نشنوم
تا نبینم
تا نشکنم
تا هر روز چندین بار نمیرم

به گمانم دست تو است

که می تواند مرا با یک سلام

 خشک و خالی به آینده امیدوار کند

((((((((((((((((((((((((((

دنیای زیر آب شبیه دنیای

چشم های توست

هر چه بیشتر دست

و پا می زنم

بیشتر غرق می شوم
.

(((((((((((((((((((((((((((

پس چشمانت چه زمان در خواهند

یافت که نگاه  زاده ی علاقه است ؟

تبسم شیرین عشق گوشه ای

از نگاه خداست

تنها به نگاه او می سپارمت
(((((((((((((((((((((((((((((((((

در خیــــال من بمان؛
اما خودت بـــــــــرو …
آن که در خیــال من است مـــرا دوســـت دارد …
نه مثل تــــو که بیخیـــال

 من اســــت…
________________________
ﺭﺍﺑﻄﻪﻫﺎ ﺭﺍ ﺧﻮﺏ ﺗﻤﺎﻡ ﻛﻨﻴﺪ ؛
حتی ﺍﮔﺮ نمیﺷﻮﺩ ﻛﻪ ﺧﻮﺏ

 ﺗﻤﺎﻡ ﺑﺸﻮﻧﺪ …
ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺩﻧﻴﺎ ﮔﻨﺠﺎﻳﺶ ﺍﻳﻦ ﻫﻤﻪ

 ﺑﻐﺾ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ

(((((((((((((((((((((((((
. از عاشـقانه های ِ دروغی ات

سیــر شدم ؛
کـمی حقـــیقت محــبت

میکنـی …؟
هر چنــد گزنده باشـَد …
(((((((((((((((((((((((((((((
ﭼﻪ ﺗﻠﺨﻪ …
ﺧــــــــــــــــﻮﺩﺕ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺑﺸﯽ

ﺑﺰﺍﺭﯼ ﺑﺮﯼ
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺖ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﻧﯿﺎﺩ …
.
)))))))))))))))))))))))))
از تو گفتن سوزش چشم

می آورد
و از تو نگفتن

تورم گلو
بگویم یا

نگویم؟

 

تا تو نگاه می کنی

کار من آه کردن

است

جان به فدای چشم تو این چه

 نگاه کردن

است

روز وشب از خیال تواشک

 زدیده گان چکد

بیتو خیات زندگی عمر

 تباه کردن است

 )))))))))))))))))))))))))))))

نازنینا :عاشقم عاشق به رویت

 گر نمی دانی بدان

سوختم در آرزویت گر نمی دانی بدان

گر رقیب از غم به میرد

 یا حسد کورش کند

بوسه خواهم زد به رویت

گر نمی دانی بدان

چهارشنبه سوری
سال نو پیشاپیش مبارک

 

((((((((((((((((((((((((

سلامتیه اونایی که براشون

 مثل آتیش چهارشنبه سوری بودیم
همه وجودمون تو آتیش

عشقشون سوخت
تا اونا با شادی از رومون

 بپرن و رد بشن

سال نو پیشاپیش مبارک

 ((((((((((((((((((((((

 

 

 



میگن خوشگلا خوشتیپا

 عمرشون کوتاهه چون

زود چشم میخورن....
هیییییی خوشبحالتون

 حالا حالا ها زنده اید.......

((((((((((((((((((((((((((

 

پسرخاله م کلاس چهارمه تو

لاین سه تا دوست دختر داره!

من هم سن اين بودم ظهرا تلويزيونو

 از برق ميکشیدم سمندون از

 توش نياد

 بيرون

عزیز دلم

 

(((((((((((((((((((((((((((((((

میگم این  تلگرام هم واسه بعضیا خوب  شدا
.
.
الكي الكي مدیر شدن..

 

)))))))))))))))))))))))))

ترشی هر چقد بیشتر بمونه رسیده تر

 و خوشمزه تر میشه
.
.
.
.
ستاد دلداری به دخترانی که سی سال

 است ادامه تحصیل میدن

((((((((((((((((((((((


 

به عمم میگم:
عمه جان دیشب ذکر خیرت بود.

.

.

خیره شده تو چشام میگه:

 تتتتتتتتتتتتتف تو رووووووت باز چ

 غلطی کردی دامن منو
 گرفت

 

((((((((((((((((((((((((((((((((((

 

تنها چیزی که بدون پول میتونی به دست بیاری،
.
.
.
بدبختیه

((((((((((((((((((((((((((((((

 

بضیا آبروی هرچی دانشجوئه بردن!!

.

.

.

نه مشروط میشن،
نه درسی رو می افتن،
نه غیبتی می کنن،
حتی حذف هم نمی کنن!!
واقعا خجالت داره!

 

ﺟﻨﺒﻪ ﭼﯿﺴﺖ؟
.
.
ﭼﯿﺰﯾﻪ ﮐﻪ ﺍﮔﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﻣﯿﮕﻦ :
ﺧــــــــــﺎﮎ ﺗﻮ ﺳﺮﺵ
ﻫﺮﭼﯽ ﻣﯿﮕﯿﻢ ﺑﻬﺶ ﺑﺮﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻩ !
ﻭ ﺍﮔﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﻣﯿﮕﻦ :
ﺧــــــــــﺎﮎ ﺗﻮ ﺳﺮﺵ
ﻫﺮﭼﯽ ﻣﯿﮕﯿﻢ ﺑﻬﺶ ﺑﺮﻣﯿﺨﻮﺭﻩ !!
یه ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺟﺎﻣﻌﻪ

 ﻭﺍﻗﻊ ﺑﯿﻨﯽ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻣﺎ

 

))))))))))))))))))))))))))))))))

 

خیلی دوست دارم یه بار

 رو کتابام خوابم ببره!
مامان وبابام بیان

 باتحسین نگام کنن!
ولی همیشه گوشی به دست خوابم

 میبره مامان وبابام میان به هم

 نگاه میکنن وباتاسف زیر لب میگن !!
این هیچی نمیشه!!!
هرهرهر خنده داشت

 تو از من بدتری

 

 !

شوهر چگونه موجودی است؟

شوهر فعلا موجود نیست!

بیخود دلتونو صابون نزنید

یه دونه پیرمرد ته انبار مونده

فاکتور کنم؟

((((((((((((((((((

دقت کردین اونایی که می خوان

 برن دندون پزشکی

ده برابر قبل مسواک می زنن که نشون

 بدن دندوناشون تمیزه ؟

 (((((((((((((((((((((

فقط یه ایرانیه که وقتی دنبال یه

 روش برای کاهش وزن می گرده

می پرسه چی بخورم که لاغر شم؟

برای لاغر شدن هم می خواد بخوره

((((((((((((((((((((((

به دوستم می گم کیف پولت

 چقدر قشنگه

می گه چرم مشهد عموم

از آلمان برام آورده!

من وقتی چهار سالم بود

 

(((((((((((((((((((((((((

پلیس شهر حیف نون

 از شهروندان خواهش کرد :

از تعریف کردن مشکلات

جلوى دوربین هاى بزرگراه ها

 جدأ خوددارى کنند !

شاید باور نکنید ولی هنوز هم آدم هایی

وجود دارن

که تا دوربین و میکروفن می بینن

اولین چیزی که به ذهنشون

 می رسه اینه :

من کوچیکتر از اونی هستم که

 پیامی داشته باشم

 

 

موبایلم امروز بهم گفت :

 منُ چرا میزنى به شارژ؟

 واسه کى؟ واسه چى؟

هیچ جوابى نداشتم بدم، فقط از اتاق

 رفتم بیرون گذاشتم کمى

 با خودش خلوت کنه

 

آیا می دانید

دکمه آسانسورو پشت

 هم تند تند بزنی‌ آسانسور زودتر نمیاد

 !

آقا کیف پول من مثل پیازه

بازش که میکنی

 گریت میگیره

صبح تو راه از یه خانمی خواستم

ساعت بپرسم

گفتم ببخشید گفت

 خواهش میکنم رفت

(((((((((((((((((((((

حشره کش خالی‌ کردم تو اتاقم

من سر درد گرفتم دارم

 می‌میرم

پشه هه رو آینه اتاقم وایساده داره

 شاخکاشو مرتب می کنه


نظرات شما عزیزان:

محیا
ساعت17:42---26 اسفند 1395

وبت عالیه خوشحال میشم

به ماهم سر بزنی

پاسخ:

سلام مدیریت وب ...

یادداشت های دختران باحال

باتشکر از بازدیدتان

عیدت مبارک لینگ شدید



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 1 فروردين 1396 | 9:44 بعد از ظهر | نویسنده : افشین تهرانی .نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.